niedziela, 31 maja 2009

Bumerangi na XIII-tym Pikniku Naukowym

W sobotę 30 maja odbył się XIII Piknik Naukowy, w którym miałem przyjemność brać udział. Jechałem na tę imprezę z mieszanymi uczuciami. Niestety, ale popularyzacja tego kapitalnego sportu dotąd szła jak po grudzie, pomimo wcześniejszych starań i licznych wysiłków wielu wspaniałych ludzi. W związku z tym liczyłem się ze skromnym zainteresowaniem i szczerze mówiąc to nawet zabrałem ze sobą parę skomplikowanych rohlingów do sprofilowania, w czasie kiedy (jak przypuszczałem) będę się nudził, a tu taka niespodzianka...
Zainteresowanie jakim cieszyło się nasze stoisko z bumerangami nie da się porównać w żaden sposób z tym czego oczekiwałem. Ani przez chwilę nie mieliśmy wytchnienia. Ponieważ było nas mało, a chcieliśmy aby nasz udział w Pikniku był atrakcyjny dla zwiedzających - nie mieliśmy nawet czasu , żeby coś zjeść. Trzeba było non stop odpowiadać na pytania zainteresowanych: - a co to za bumerang? - a jak to się dzieje że on wraca?
Oprócz tego na stoisku zorganizowaliśmy "warsztat na żywo". Każdy chętny mógł własnoręcznie wykonać dla siebie bumerang pod okiem fachowca. Warsztat cieszył się takim powodzeniem, że rohlingi, które przygotowałem w ilości około 40-tu sztuk, skończyły się sporo przed zakończeniem imprezy.
Niekończąca się kolejka chętnych do wypróbowania "czy to naprawdę wraca" nie pozwoliła również na nazbyt częste wykazywanie się naszymi umiejętnościami.

Bardzo chciałbym zamieścić choć kilka zdjęć z Pikniku, ale niestety wszyscy byliśmy tak zajęci przez cały czas, że o zrobieniu zdjęć przypomnieliśmy sobie dopiero około 21.00, gdy już dawno było po wszystkim...
Jeszcze o godzinie 20.30, czyli pół godziny po oficjalnym zakończeniu imprezy była u nas kolejka 10-15 osób chętnych do rzucania. To świadczy o zainteresowaniu jakie wzbudziliśmy.

W związku z tym, że nie mamy żadnych zdjęć, a widzieliśmy sporo osób fotografujących nas i nasze stoisko, mam prośbę:
Dajcie znać jeśli macie jakieś nasze fotografie, prześlijcie do mnie informacje na ten temat.

Równocześnie na zachętę chciałbym ogłosić konkurs na najładniejsze bumerangowe zdjęcia z Pikniku.
Nagrodami będą oczywiście bumerangi zrobione przeze mnie. Szczegóły napiszę wkrótce...

Brak komentarzy:

Countomat - licznik oraz statystyki webowe (Statystyki i Analiza danych, Wykresy, Licznik, Dane statystyczne)