czwartek, 16 grudnia 2010

Konkurs na gadżet poznański - gadżet nr 2. Też bumerang :)

No oczywiście - nie byłbym sobą gdybym zmajstrował tylko jeden gadżet. Stwierdziłem, że "Panu Bogu świeczkę, a diabłu ogarek". Skoro zrobiłem jeden gadżet - bumerang związany z tradycją Poznania (koziołki), to zrobię też coś zgodnego z nowoczesnym Poznaniem.

No i tak powstał drugi bumerang w kształcie .................... nowego symbolu Poznania - gwiazdki Know-How.
Z tym bumerangiem było o tyle trudno że nie można było namieszać w obrysie bumerangu, bo ten został narzucony przez kształt logo, trzeba więc było mu nadać odpowiednie profile "lotne". Na szczęście to prawie typowy kształt wielopłatu, więc nie było aż tak dużego problemu z profilami nośnymi. W zamian za to, że nie miałem tylu kłopotów, zrobiłem go w dwóch wersjach - dużej i małej. Różnią się nie tylko kształtem, ale i zasięgiem. Być może przy wdrażaniu trzeba będzie "oblatać" w próbach większa ilość i wprowadzić lekkie zmiany, ale generalnie sprawują się dobrze.

Bumerangi wyglądają dość fajnie i prezentują się tak:


Oczywiście na tych bumerangach jest całe mnóstwo miejsca na nadruki różnych haseł i symboli.
Całe szczęście że to nowe logo Poznania nie jest zielone. To dopiero byłoby szukania w trawie ;)

Cóż, ja swoją robotę zrobiłem , teraz czekam z niecierpliwością na rozstrzygnięcie.
Trzymajcie kciuki !!!
Kto wie, może wkrótce kozły i gwiazdki będą latały nad Poznaniem?

Brak komentarzy:

Countomat - licznik oraz statystyki webowe (Statystyki i Analiza danych, Wykresy, Licznik, Dane statystyczne)