wtorek, 12 kwietnia 2011

Nowe bumerangi w sklepie Łowcy




Na nowy sezon mamy w sklepie nowe modele bumerangów.
Historia tych modeli trwa już od jakiegoś czasu. Rozmawiałem kiedyś z Krzysztofem Pietrzakiem o jego modelach bumerangów i stwierdziłem, że trochę szkoda że nie robi ich na sprzedaż. Wiadomo - każdy może wziąć plan z jego strony http://boomerangs.prv.pl/ i zrobić jego model samemu. No ale przecież są i tacy, którzy nie mają możliwości zrobienia sobie bumerangu: brak miejsca, czasu, narzędzi, umiejętności, a chcieliby wypróbować jak latają jego modele...
Koniec końców uzgodniliśmy, że jak już będę miał sklep, to zrobię kilka jego bumerangów. Cóż - skończyło się na tym , że zrobiłem wszystkie po kolei. Yetiego zrobiłem już dawno i bardzo mi się spodobał. Na resztę przyszła pora teraz - zaczął się sezon i można było je wypróbować...


Cóż moim zdaniem latają świetnie. Bardzo ładnie zachowuje się Orka, a precyzja Doubli i Cicholota powala. Generalnie jest jak zwykle - wszystkie dwuskrzydłowce wymagają więcej umiejętności niż wielopłaty.
Po pomyślnych testach wymyśliłem do nich malowania odpowiadające ich charakterom, no i są.
Zatem Orka, Glug, Wincraft, Cicholot Yeti i Doubli są już do kupienia w sklepie z bumerangami u Łowcy Bumerangów, a kolejne - tym razem już moje nowe modele - czekają na przetestowanie.

Brak komentarzy:

Countomat - licznik oraz statystyki webowe (Statystyki i Analiza danych, Wykresy, Licznik, Dane statystyczne)